"Afspraken worden niet nagekomen"

keukensucces Beoordeling van J. Ellen uit Den Helder, geschreven op 26-05-2021
Alle beoordelingen van KeukenSucces (Schagen)

Totaalgemiddelde:
Montage- / inbouwdatum:
Februari 2021
Positief:
Product
Negatief:
Slechte service, geen apparatuur geleverd
Aankoopprijs:
19000,00 €

4 van 10 lezers vonden deze beoordeling waardevol

Ervaringsbericht / commentaar

Wij hebben een slechte ervaring met keuken succes.

Keuken succes is begonnen onze keuken te plaatsen op 23 feb 2021. Tijdens de montage bleek dat er niet meer volgens de gemaakt afspraken werd gemonteerdt. Wij hadden namelijk een downdraft kookplaat besteld waarbij wij een onbelangrijk kastje aan de achterkant van de keuken zouden opofferen voor het afzuig systeem. Keuken succes heeft op eigen initiatief besloten om hier een nieuw downdarft systeem voor te plaatsen. hierbij hebben ze geen overleg gevoerd met alle gevolgen vandien. Het nieuwe downdraft systeem zorgt voor zoveel aanpassingen in onze lades aan de voorkant dat de keuken hierdoor minder effectief wordt.
Nu wij hiervoor een oplossing zoeken ondervinden wij slechte service, keukensucces geeft geen gehoor aan emails of terugbel verzoeken. Wij hebben 19000 euro vooraf betaald, een aanbetaling was niet mogelijk en keukensucces garandeerde ons van een goede afloop. Wij zijn nu met juridische stappen bezig om keukensucces te herinneren aan onze afspraken. Tot dus ver krijgen wij steeds meer spijt dat wij hun woord hebben geloofd.

Apparatuur wordt ook niet op tijd geleverd.

Commentaar van het bedrijf

Wij reageren zeer laat op deze review omdat wij van KeukenSucces de review nooit hebben gezien. Wij moesten even terug in de tijd om uit te zoeken wat er toen fout is gegaan. Een gecompliceerd verhaal, onder andere omdat de klant koos voor zelfmontage. Tijdens deze montage door de klant zelf zijn ons van KeukenSucces bepaalde zaken kwalijk genomen die juist bij zelfmontage heel normaal zijn. Levering van apparaten liep niet volgens plan door de COVID 19 problemen. Gezien het E-mailverkeer van toen moeten ook wij van KeukenSucces aangeven dat we niet op alle punten goed hebben gescoord. Wat belangrijk is om te vermelden is dat onze rechtsbijstandverzekering een maand geleden een bericht heeft gestuurd naar KeukenSucces dat deze zaak gesloten wordt omdat u als klant niet meer reageert. Waarschijnlijk zijn de punten waar u als klant bezwaar over maakte dus uiteindelijk wel opgelost. Voor ons is deze zaak gesloten en zien wij dit als een leermoment. Onze excuses voor de fouten die wij hebben gemaakt.
Bryan Oostindien eigenaar KeukenSucces.

Helpt u andere klanten bij het zoeken naar de meest waardevolle recensies.
Vond u deze beoordeling behulpzaam?

» ja » nee

DROOMKEUKEN GEZOCHT? NU VINDEN!